[Linux-programlama] Re: File Upload'da riski ortadan kaldırmak

---------

[Linux-programlama] Re: File Upload'da riski ortadan kaldırmak

From: Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>
Date: Thu, 04 Jun 2009 18:44:55 +0300

Merhaba,

Dosyalara çalýþtýrma izni vermemek, yükleme yapýlan dizinlerdeki
dosyalarýn iþlenmemesini saðlamak çözüm olabilir bence.. Yani örneðin
Apache kullanýyorsanýz, yüklenen bir dizindeki dosyalarýn PHP tarafýndan
yorumlanmamasýný saðlayabilirseniz o dosyalar da yalnýzca birer sýradan
dosya gibi görüneceklerdir.

Kolay gelsin..

Alper KANAT <alperkanat_at_raptiye.org>

Nuri Akman yazmýþ: