[Linux-programlama] File Upload'da riski ortadan kaldırmak

---------

[Linux-programlama] File Upload'da riski ortadan kaldırmak

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Thu, 04 Jun 2009 17:26:03 +0300

Arkadaşlar,

www.uploadify.com sitesindeki uygulamayı kendime uyarlamaya çalışıyorum

Kullanıcının yükleyeceği dosya türlerine kısıt getirmektense, bana zarar
verebilecek dosyaları engellemeyi tercih etmeyi düşünüyorum.

Örneğin, kullanıcıya .PHP dosyası yüklettirmeyeceğim ki, sonradan bu
dosyaya açılan linke bir şekilde tıklayıp da bana zarar vermesin.

Linux sunucu üzerine File Upload ile yüklendiğinde bana zarar
verebilecek dosya türkleri neler olabilir?

Selamlar,
Nuri Akman