[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Åžifreleme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Åžifreleme

From: Mustafa Aldemir <m_aldemir_at_yahoo.com>
Date: Mon, 26 Jan 2009 03:54:54 -0800 (PST)

Adem beye katılıyorum, her soruya cevap vermek zorunda değilsiniz. Arada bir genel olarak "önce araştırıp sonra sorun" diye bir uyarı göndermek makul ama eğer bir arkadaş böyle bir soru sorduysa konu hakkında az da olsa bilgisi vardır, ve eminim ki öğrenmek istediği sadece bir kaç program adı değil kullananların subjektif görüşleridir.

Ben Zend guard'ı denemiştim ama çok memnun kalmadım. Umarım diğer arkadaşlar başka yöntemler tavsiye eder. Tabi sunucuya root erişiminizin olduğunu var sayıyorum, PHP'ye eklenti kurmanız gerekecek.

sevgiler,
Mustafa