[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Åžifreleme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Åžifreleme

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Mon, 26 Jan 2009 13:20:21 +0200

Adem Alp YILDIZ @ 26-01-2009 13:09:
> Bu arada bir zamanlar zend guard kullanmýþtým. Açýkcasý hangüsü
> performanslýdýr hangisi açýk kaynaktýr bilmiyorum. Toplayacaðýnýz
> bilgilerle bizi de aydýnlatýrsanýz sevinirim.

zend bayaa pahalý bir çözüm, opensource olarak roadsend diye konuþuluyor ama
herkes bir çok sistemde derlenemediðinden þikayetçi. sourcecop'u
kullanýyorum, arabirim vs fena deðil, güvenlik konusunda da ip'ye kilitleme
gibi seçenekler var, þimdilik memnunum, fiyatý da çok uygun, 30$.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com