[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

---------

[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Sun, 25 Jan 2009 13:54:14 +0200

Benim de bu firmayý savunmak gibi bir niyetim yok, hatta uzak durulmasý
gerektiðini düþünüyorum ama bu durumda bu firma bu yazýlýmý satmýyor ya
da daðýtmýyor, yalnýzca kendi sunucusuna kurmuþ ve bu yazýlým üzerinden
bir hizmet satýyor, yazýlýmýn kendisini satmýyor. Haliyle GPL'e aykýrý
bir durum göremiyorum.