[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

---------

[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

From: Huseyin Berberoglu <hberberoglu_at_gmail.com>
Date: Sun, 25 Jan 2009 13:43:19 +0200

Turkticaret'i savunma gibi bir niyetim kesinlikle yok. Sadece yanlış bilip
bilmediğimi merak ettim. TurkTicaret'in uzak durulması gereken bir şirket
olduğuna ben de katılıyorum.

GPL lisansı bir anlamda copyleft değil midir ? Yani bu yazılımın sahibi
kullanandır, kullanıcı istediği gibi değiştirme hakkına sahiptir. İsterse