[Linux-programlama] Php ile sunucu uzerinde bulunan bir html dosyasini nasıl yazıcıya gonderebilirim?

---------

[Linux-programlama] Php ile sunucu uzerinde bulunan bir html dosyasini nasıl yazıcıya gonderebilirim?

From: Emre Kadioglu <kadiogluemre_at_gmail.com>
Date: Sat, 24 Jan 2009 16:06:31 +0200

Merhaba,

yazdýðým bir kod ile sunucuda bulunan bir html dosyasý ile sunucuya
baðlý olan bir printer dan çýktý almak istiyorum. google da biraz
araþtýrma yaptým fakat php içerisindeki print fonksiyonlarýnýn windows
2000 ya da xp üzerinde çalýþtýklarýný gördüm, daha sonra system() komutu
ile lynx -dump deneme.html |lpr þeklinde istediðim dosyayý
yazdýrabildim fakat bu komut ile de yazýcýnýn harekete geçmesi 30 sn
gibi bir zaman alýyor.

Php fonksiyonlarýný kullanarak sunucu üzerindeki bir dosyayý; sunucuya
baðlý olan ya da istemciye baðlý olan bir printer dan html dosyasý
yazdýrmanýn bir yolu var mýdýr? ya da daha basit bir sistem komutu ile
html dosyasýný printer a gönderebilir miyim?

Cevaplarýnýz için þimdiden teþekkürler,