[Linux-programlama] Re: Mysql de Büyük Boyutlu Sql i Restore Etmek

---------

[Linux-programlama] Re: Mysql de Büyük Boyutlu Sql i Restore Etmek

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Wed, 07 Jan 2009 09:21:19 +0200

Mehmet Emin TEPE @ 07-01-2009 09:15:
> Ben çalýþmakta olan bir sitemin veritabaný yedeðimi aldým (mysql
> veritabaný). Þimdi sitemde yeni geliþtirmeler yapacaðým ve bunu
> lokalimdeki mysql e eklemek istiyorum. Aldýðým yedek bir mysql script
> file. Xxx.sql diyelim ve boyutu 300mb. Phpmyadmin ile yapmaya kalktým
> ama olmadý. Php.ini den post_max_size boyutu deðiþtirdim ama fazla
> boyutu kabul etmiyor galiba.. bu konuda nasýl bir yol izlenebilir veya
> fikri olan varmý?

lokalde çalýþacaksanýz kesinlike mysql'in lokalde kullanýlan programlarýndan
faydalanýn, root için þifre kullanýyorsanýz;

mysql -u root -p veritabani < dosya.sql

size þifrenizi soracaktýr, eðer þifre kullanmýyorsanýz -p anahtarýný
kullanmak zorunda deðilsiniz.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com