[Linux-programlama] Mysql de Büyük Boyutlu Sql i Restore Etmek

---------

[Linux-programlama] Mysql de Büyük Boyutlu Sql i Restore Etmek

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Wed, 7 Jan 2009 09:15:59 +0200

Merhaba Arkadaþlar,

Ben çalýþmakta olan bir sitemin veritabaný yedeðimi aldým (mysql
veritabaný). Þimdi sitemde yeni geliþtirmeler yapacaðým ve bunu lokalimdeki
mysql e eklemek istiyorum. Aldýðým yedek bir mysql script file. Xxx.sql
diyelim ve boyutu 300mb. Phpmyadmin ile yapmaya kalktým ama olmadý. Php.ini
den post_max_size boyutu deðiþtirdim ama fazla boyutu kabul etmiyor
galiba.. bu konuda nasýl bir yol izlenebilir veya fikri olan varmý?

teþekkürler