[Linux-programlama] Mysql Update Büyük Küçük Harf

---------

[Linux-programlama] Mysql Update Büyük Küçük Harf

From: Erdal YAZICIOGLU <erdal.yazicioglu_at_gmail.com>
Date: Tue, 14 Apr 2009 08:03:11 +0300

Merhabalar,

Elimde veritabanı tablosuna girilmiş ad soyad'dan oluşan uzun bir tablo var. Bu tablolardan girilen verilerin bazıları büyük harf ile girilmiş bazıları küçük harf. Ben bu verilerin hepsini küçük harf yapıp daha sonra PHP fonksiyonlarını kullanarak küçük yada büyük yazdırmak istiyorum.

Yani Erdal YAZICIOGLU olarak girilen değeri erdal yazicioglu na çevirmem gerek. Bunu MYSQL üzerinde update komutu ile tek seferde yapabilirmiyim yoksa php ile bu verileri öekip tekrar mı yazmam gerek..

Teşekkürler

Erdal YAZICIOGLU
Field Project Engineer Manager
Page Europa