[Linux-programlama] Re: Betik Yazma

---------

[Linux-programlama] Re: Betik Yazma

From: Elvin Şiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Mon, 13 Apr 2009 16:09:07 +0300

XCache sistemi sayfa bazlı mı çalışıyor? bana istediğiniz değişkeni kaydetme
mantığı gibi geldi. mysql bağlantıları gibi canlı nesneler (sanırım bunlar:
http://www.php.net/manual/tr/resource.php) cache'e alınamıyor. (ya da ben
raslamadım). böyle bir değişkeni kaydetmeye çalışıyor olabilirmisiniz?
XCache'i xcache_* fonksiyonları ile mi kullanıyorsunuz?

Elvin Şiriyev
http://elvin.siriyev.net