[Linux-programlama] Yazılım geliştirme topluluk siteleri. Hangisi?

---------

[Linux-programlama] Yazılım geliştirme topluluk siteleri. Hangisi?

From: Ali E.İMREK <alierkanimrek_at_gmail.com>
Date: Fri, 10 Apr 2009 12:23:36 +0300

Geliştirdiğiniz yazılımların svn, yayınlanma, hata takibi, belgelendirme,
topluluk süreçleri gibi işleri için hangi siteleri kullanıyorsunuz?

-sourceforge
-code.coogle
-launchpad

Bunlar haricinde başka siteler var mı?
Hangilerinin hangi yönleri daha güçlü?

Biraz çalışır hale gelirse yayınlamayı düşündüğüm küçük bir projem var, 2
sene önce sourgeforge kullanmıştım, çok yavaş ve biraz karışık olduğunu
hatırlıyorum, onun için kullanmak istemiyorum, hala öyle mi bilmiyorum,
code.google işimi görecek gibi, launchpad ise etkileyici göründü gözüme.

Teşekkürler.

--
Ali E.İMREK