[Linux-programlama] Re: web sitesinden online canlı destek

---------

[Linux-programlama] Re: web sitesinden online canlı destek

From: Hasan Sertçelik <hasan_at_sertcelik.net>
Date: Thu, 09 Apr 2009 14:36:05 +0300

Kenan ASKER yazmış:

> Merhaba arkadaşlar,
>
> Web sitemiz üzerinden kullanıcılarla site yöneticisi arasında iletişim
> kurmak için _*online *__*canlı destek*_ yazılımı arıyorum.
>
> Bildiğiniz bir yazılım varmı?
>
> Özellikleri aşağıdakiler olursa süper olur.
>
> PHP ve MYSQL ile sorunsuz çalışabilecek.
> Konuşmaları veritabanına kayıt edecek.
> Anlık konuşma yapılabilcek (msn messenger gibi)

Böyle bir amaçla kullanmak üzere site üzerinde ajax la chat ortami
saglayan aldigi verileri istenen msn adresine gönderip cevaplari alan
bir yazılım geliştirdim.
Site üzerinde msndeki kullanici durumu, dinlediği şarkı , vb özellikler
çalısıyor ,veritabanına kayıt vb bir çok özellik çalışır durumda.
Ayrıca msn üzerinden site üzerinde kontroller vb işlemler yapılabiliyor.
Ancak resim ve video destekleride eklemek istiyorum, ufak tefek
eksiklikleri var ve yoğunluk yüzünden tamamlayamadım.
İsteyenlerde oldu ama uzun bir süre test edip stable hale getirmeden
dağitmak istemiyorum.