[Linux-programlama] Re: Upload'da sahiplik sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: Upload'da sahiplik sorunu

From: Huseyin Berberoglu <hberberoglu_at_gmail.com>
Date: Mon, 6 Apr 2009 12:18:32 +0300

2009/4/6 Nuri AKMAN <nuriakman_at_gmail.com>

> PHP ile upload yaparak yüklediğim dosyaların Owner ve Group bölümünde
> şunlar yazıyor:
> *apache apache*

SuExec'i aktif hale getirirseniz her domain kendi kullanıcı ve grubuyla
upload işlemini yapacaktır diye tahmin ediyorum.

> SFTP ile siteye *root user* olarak bağlanıp yüklediğim dosyaların Owner ve
> Group bölümünde şunlar yazıyor:
> *root root*

Bunun için yapılacak bir şey var mı bilmiyorum ama ben genelde ssh ile chown
kullanici:grup * kullanarak bunu elle düzeltiyorum.

Kolaylıklar.

--
Huseyin Berberoglu
http://birazkisisel.com - super blog