[Linux-programlama] Re: [linux-programlama] Bir php sorusu

---------

[Linux-programlama] Re: [linux-programlama] Bir php sorusu

From: BARIS CUHADAR <pardust_at_gmail.com>
Date: Fri, 03 Apr 2009 12:13:27 +0300

Junior Tux wrote On 03-04-2009 11:21:
> Merhabalar, cevabiniz icin tesekkur ederim, fakat asil takildigim yer,
> metin icerisinde kullanicin kullanici adi ve sifresini gondermek, bunu
> yaklasik 200 kisiye gonderecegim.
>
> asagidaki gibi 200 satirlik bir text dosyam var. ali_at_firma.net
> adresine kullanici adi : ali sifresi : 124545 gibi gondermek
> istiyorum. Anahtar kelimeler nelerdir acaba ?
>
> ali @firma.net ali 124545
> veli_at_firma.net veli 3434
> mehmet_at_firma.net mehmet 5656
>

> tesekkurler.

Sorunuz, pazardan bir kilo balık, yarım kilo havuç, kıvırcık, taze soğan
aldım, yemek yapmayı bilmiyorum nasıl balık yemeği yaparım, gibi bir
soru. Çok genel ve acemi.

Temel programlama bilginiz yeterli değil. Temel programlama bilginizi
arttıracak çalışmalar yapmanız gerekiyor.

http://www.google.com/search?q=introduction+to+programming
http://www.php.net

Kırılmaca darılmaca yok :)