[Linux-programlama] Re: [linux-programlama] Bir php sorusu

---------

[Linux-programlama] Re: [linux-programlama] Bir php sorusu

From: Junior Tux <junior.pengu_at_gmail.com>
Date: Fri, 3 Apr 2009 11:21:30 +0300

Merhabalar, cevabiniz icin tesekkur ederim, fakat asil takildigim yer,
metin icerisinde kullanicin kullanici adi ve sifresini gondermek, bunu
yaklasik 200 kisiye gonderecegim.

asagidaki gibi 200 satirlik bir text dosyam var. ali_at_firma.net
adresine kullanici adi : ali sifresi : 124545 gibi gondermek
istiyorum. Anahtar kelimeler nelerdir acaba ?

ali @firma.net ali 124545
veli_at_firma.net veli 3434
mehmet_at_firma.net mehmet 5656

tesekkurler.

03 Nisan 2009 Cuma 11:09 tarihinde ANIL KARADAÐ <anil.karadag_at_gmail.com> yazdý: