[Linux-programlama] Re: Yanıt: Re: rewrite .htaccess

---------

[Linux-programlama] Re: Yanıt: Re: rewrite .htaccess

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 30 Jan 2008 13:50:00 +0200

onceki mailimde yazýlan soruyu ve cevabý gormeden attým tekrar gibi oldu
pardon, ubuntuda httpd.conf da yorum satýrý açma gibi br þey
yok /etc/apache2/mods-enabled dizini altýna gidip rewrite.load dosyasý
yaratýp içine

LoadModule rewrite_module /usr/lib/apache2/modules/mod_rewrite.so

yazýyoruz. sende sistemine gore bu tarz bir þey yapabiliyorsan dene. ben
apache2 -M ile suan modulu görüyorum.

Çrþ, 2008-01-30 tarihinde 13:31 +0200 saatinde, Guychmyrat Amanmyradov
yazdý: