[Linux-programlama] Yanıt: Re: rewrite .htaccess

---------

[Linux-programlama] Yanıt: Re: rewrite .htaccess

From: Guychmyrat Amanmyradov <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 30 Jan 2008 13:31:44 +0200 (EET)

Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com> wrote: 30.01.2008 tarihinde Guychmyrat Amanmyradov yazmış:
> Merhaba.
>
> index.php için gelen linkleri degiştirmek istiyorum. Ama bir türlü
> beceremedim :(
>

> 1. httpd.conf içinde mod_rewrite yorum kaldırıldı
> 2. RewriteEngine on yaptım

AllowOverride değeriniz nedir? All, None, Options, FileInfo, AuthConfig, Limit?

Apache modüllerinde (sanırım /usr/lib/apache2/modules dizininde
olmalı) mod_rewrite.so var mı?

  AllowOverride değeriniz nedir? All
  Apache modulunda var ama. o yolda degil
  /etc/httpd/modules altında.

  Evet var. mod_rewrite.so

  Bu arada geçen mailde eklemeyi unutmuşum. Sürekli httpd restart ediyorum.