[Linux-programlama] Re: python sayfası tasarımı acil yardım

---------

[Linux-programlama] Re: python sayfası tasarımı acil yardım

From: Yılmaz Uğurlu <yilugurlu_at_gmail.com>
Date: Wed, 23 Jan 2008 11:49:24 +0200

Herkese selamlar.Css + xhtml olarak bir arayüz oluşturup Levent Beye
ilettim. sunucu tarafı için zamanım olmadığından ilgilenemedim. Sayfanın
sunucu tarafı ile ilgilenecek olan arkadaşlar Levent Beyden temin edebilir
sanırıma arayüz tasarımını.

22.01.2008 tarihinde M.ATIF CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com> yazmış:

Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos@jabber.org  ~ http://www.2nci.com ~ İzmir