[Linux-programlama] Re: python sayfası tasarımı acil yardım

---------

[Linux-programlama] Re: python sayfası tasarımı acil yardım

From: M.ATIF CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Tue, 22 Jan 2008 10:08:35 +0200

22.01.2008 tarihinde mirat can bayrak <mcbayrak_at_anadolu.edu.tr> yazmış:

> Tuesday 15 January 2008 16:28:18 tarihinde Levent SARI şunları yazmıştı:

> html + css + gimp + emacs biliyorum elimden geleni ardıma koymam :) jabber
> :
>
> mirat_at_jabber.pardus.org.tr
> --
> Mirat Can Bayrak
> horselogy_at_gmail.com

taşın altında bizimde tuzumuz olsun :)
bende php+C+postgresql+mysql+html+js+gimp+photoshop azıcık ucundan
biliyorum.
gönüllü ve tecrübeli bir proje yöneticimiz olursa koordineli şekilde bu işi
yapabiliriz.
bal tutan parmağını yalar misali bakarsınız bende python öğrenebilirim bu
sayede :)

kolay gelsin

Atıf CEYLAN

talk+msn: atifceylan_at_gmail.com