[Linux-programlama] php mail fonksiyonu ile ilgili

---------

[Linux-programlama] php mail fonksiyonu ile ilgili

From: Güyçmýrat Amanmýrat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 9 Jan 2008 22:03:07 +0200

Merhaba.
CentOS 5 kurdum. Yanýnda PHP MYSQL APACHE de beraber geldi.

Bu makinede mail fonksiyonunu çalýþtýrmak istiyorum.

SMTP = localhost
Smtp_port = 25
Sendmail_path = /usr/sbin/sendmail -t -i

Ayarly. /ust/sbin/ altýnda sendmail dosyasýda / uygulamasýda var

Ýf(mail($to, $subject, $body) {
Echo "baþarýlý";
}

Diyorum. Ekrana baþarýlý olarak yazýyor ama mail adresime mail gelmiyor.
Hotmail de denemedim. Þirket mailide denedim ama bir türlü gönderemedim
maili.
Nasýl ayarlama yapmalýyým ?

Teþekkürler.