[Linux-programlama] Re: c programı içinden derlenmiş başka bir c programı çağırmak

---------

[Linux-programlama] Re: c programı içinden derlenmiş başka bir c programı çağırmak

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Wed, 09 Jan 2008 18:01:43 +0200

YILDIRIM wrote:
> Herkese Kolay gelsin. Kendi yazdığım bir programın derlenmiş halini
> başka bir program içinde çalıştırmak istiyorum. Bunu yapmak için exec()
> dışında alternatif bir yol olmalı diye düşünmekteyim. Çünkü
> çalıştıracağım programlar birbirlerine parametre akarmalılar. Yardımcı
> olan veya olamayan herkese şimdiden teşekkürler.
>
> Mehmet Salih YILDIRIM

Aşağıdaki gibi bir kullanım işini görür mü?

void islemyap()
{
      FILE *okuyan;
      extern FILE *popen();
      char buff[512];

      if (!(okuyan = popen("./uygulama param1 param2", "r")))
      {
            puts("uygulama acılamadı.")
      }

      while (fgets(buff, sizeof(buff), okuyan) != NULL)
     {

            //uygulama cıktısını metin olarak alabilirsin.

            puts(buff);

      }

    pclose(okuyan);

}