[Linux-programlama] Re: c programı içinden derlenmiş başka bir c programı çağırmak

---------

[Linux-programlama] Re: c programı içinden derlenmiş başka bir c programı çağırmak

From: Gökhan Özbulak <gokhanozbulak_at_gmail.com>
Date: Wed, 9 Jan 2008 18:31:53 +0200

09.01.2008 tarihinde YILDIRIM <linux_at_isadamlari.org> yazmış:

> Herkese Kolay gelsin. Kendi yazdığım bir programın derlenmiş halini
> başka bir program içinde çalıştırmak istiyorum. Bunu yapmak için exec()
> dışında alternatif bir yol olmalı diye düşünmekteyim. Çünkü
> çalıştıracağım programlar birbirlerine parametre akarmalılar. Yardımcı
> olan veya olamayan herkese şimdiden teşekkürler.

exec olmasin demissiniz ama bu sekilde tek yonlu parametre aktarmis
oluyorsunuz. Iki yonlu olsun diyorsaniz, ne derece uyar bilmem ama child'dan
donen degeri depoladiginiz status'u kullanabilirsiniz. Ya da programi
moduler yaparak tek bir process'te de cözebilirsiniz.

int main()
{
    if(fork() != 0){
        waitpid(-1,&status,0);