[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

---------

[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Wed, 9 Jan 2008 12:28:27 +0200

Tum mesajlari okumadim,soyleyeceklerim soylenmis olabilir.
Ayni kodlari birkac kere include etmektense bunlari bir fonksiyona yazip
fonksiyonu istediginiz kadar calisabilirsiniz.
Tabii ki benim dedigim procedural programlama icin. Object oriented
programlama
yapiyorsaniz zaten sorunuz anlamsiz oluyor.