[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

---------

[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Mon, 07 Jan 2008 14:41:31 +0200

yazýlan tum cevaplar icin tesekkur ederim. bahsedilen cogu seye bende
katiliyorum. duzenli kod parcalarýmýn olmasýný bende istiyorum, ve
inceledigim bir projede bekliyorum.

hiz benim ilk tercihim degil elbetteki. sadece hýzý kotu etkileyen bir
etmen daha yaratmamak istiyorum.

"php tunning" i inceleyecegim

iyi calismalar

Pzt, 2008-01-07 tarihinde 00:42 +0200 saatinde, Rüþtü Derici yazdý: