Re: [Linux-programlama] OpenGL

From: C. Ahmet MERCAN (ahmet.mercan@gmail.com)
Date: Tue 21 Nov 2006 - 20:46:11 GMT

Merhaba;

Opengl programları için mesa, opengl ile pencere vb. işlemler için glut
(yada freeglut) kütüphanelerine ihtiyacın olacak. Bu kütüphaneler
genelde zaten yüklü olur ancak sen aynı zamanda bunları kullanarak
program geliştireceğin için bunların dev yada devel ilavesi ile biten
paketlerini de yüklemelisin.

Saygılarımla, İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN

Alper KANAT yazmış: