RE: [Linux-programlama] OpenGL

From: Mehmet Duran (mehmetd@kablonet.com.tr)
Date: Wed 22 Nov 2006 - 00:19:43 GMT

Sadece Glut .so'larini $PATH'in gordugu bir yere koyman ve de glut.h'i
include/gl altina koyman gerekiyor.
gcc -lGLU -lglut ile compile edebilirsin.

Bu arada, sen Isik'da okuyordun hatirladigim kadariyla,
Bundan 3 sene once bir arkadasim wxgtk ile yapmisti sanirim
arayuzleri. Ben de GTK/PHP ile yapmi$tim.
(Hoca Selahattin Kuru, Asistan Elif'ti).
QT yada GTK deneyimin varsa onlari kullanarak win32 binary'leri
uretebilirsin. http://kde-cygwin.sourceforge.net/qt3-win32/
http://www.wxwidgets.org/

Grafik kodu ile window kodunu duzgun ayirirsan ve de 2-3 guzel comment
Koyarsan hickimse glut kullan diye israr etmez sanirim.