Re: [Linux-programlama] mysql - turkce karakter

From: Mustafa Ekim (mustafaekim2002@yahoo.com)
Date: Fri 10 Nov 2006 - 16:40:36 GMT

Bu post'da mysql server'in default'uyla oynaniyor. Ben
database'imin default'unu zaten utf8 ve
utf8_turkish_ci yaptim. artik server'imin default'lari
beni ilgilendirmiyor.

ayrica, database'imin bi hosting'de host edildigini
soylemeliydim. mysql server ayarlariyla oynamama izin
verilmiyor.

problemimi henuz cozemedim

tesekkurler