Re: [Linux-programlama] Açık Kaynak Proje Barındırma

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Wed 08 Nov 2006 - 21:04:56 GMT

Sanıyorum bir yerlerde bir yanlış anlama ya da yanlış veri girişi var.

Bildiğim kadarıyla, SF içinde kullanıcı hesabı almanız için gereken tek şey
doğru bir e-posta adresi. ( Yoksa son dönemdeki değişiklikler sırasında
kullanıcı hesabı açma yöntemi de mi değişti :))

http://sourceforge.net/account/newuser_emailverify.php

Proje onaylama konusunda da SF doğru yazılmış proje sunumundan daha fazla bir
şey istemiyor. ( Hali hazırda in-aktif durumda iki projem SF üzerinde host
ediliyor )

Projenizde başarılar dilerim.

iyi çalışmalar,
Hakan Uygun

Çarşamba 8 Kasım 2006 22:38 tarihinde, Mahir B. Aşut şunları yazmıştı: