Re: [Linux-programlama] Açık Kaynak Proje Barındırma

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Wed 08 Nov 2006 - 21:01:53 GMT

Kesinlikle katılıyorum. Yani ben sf üzerinde hesap açarken herhangi
özel bir bilgi
girmemiştim sadece mail adresinizin gerçek olup olmadığını kontrol
ediyordu o kadar
( sizin mail adresinize bir onay mesajı yolluyor siz gelen linki açıyorsunuz )

Sonrasında açtırıpta henüz 1 satır kod yollamadığım bir projem bile
mevcut. Toplam 4 projede bulunuyorum ama hesap açarken henüz hiçbirine
bağlı değildim.
(yeteri kadar uygun bir dille projeyi anlattığınızda bir önceki
mesajımda belirttiğimden
biraz daha düzgün bir proje belirtirseniz sorunsuzca kabul ediyorlar )

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/