Re: [Linux-programlama] Ermeni Soykirimi iddialari, Fransa ve Mandriva...<:-)

From: Yuce Tekol (yucetekol@gmail.com)
Date: Tue 31 Oct 2006 - 10:45:45 GMT

Merhaba,

Bana kalirsa Tolun Bey'in tek hatasi, iletiyi yanlis listeye gondermesi,
linux-sohbet cok daha iyi bir secim olurdu.

Bunun disinda soylediklerine katiliyorum, hepimiz Fransiz'lara hakettikleri
dersi vermek icin elimizden geleni yapmaliyiz. Arkadasimizin hazirladigi
sunu, Fransiz'larin dost olarak kimleri gordugunu cok iyi belgeliyor zaten.

Yuce Tekol.