[Linux-programlama] c# ile opengl programlada glut kullanım sorunu

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Tue 31 Oct 2006 - 12:52:04 GMT

Merhaba arkadaşlar windows ortamında vsiaul stdio 2005 ile çalışma
yapmaktayım:)Bir çalışmam için bu ortamı kullanıyorum.Opengl ile pencere
yaratmalı ve pencere üzerindeki işlemlerimi gercekleştirmeliyim.Ben
csgl.dlli kullanarak bu işlemlerimi form üzerinde yaptığımı fark
ettim, kullandığım
bu kütüphane ile console projemde yeni bir pencere açamıyorum.glut ile bu
yapılabiliyor.system32 içinde yer alan glut32.dll e projeme referans olarak
eklenemiyor, .net kendine uygun bir dll ile çalışıyormus.Bu konuda bana
yardımcı olacak biri arıyorum.Yapmam gerek işlemlerim hazır suan, iş opengl
tarafında kaldı.c++ glut.h kullanılarak pencere glutcreatewindow ile
yaratılmaktadır.