[Linux-programlama] MySQL Alan türü

From: Ahmet (corsairsoft@hotmail.com)
Date: Sat 20 May 2006 - 12:33:36 GMT

Merhabalar

MySQL veritabanı kullanıyorum bir konuda
çelişkiye düştüm ve garip bir problemle karşı karşıyayım

benim "deneme" tablomda "kodlar" isimli bir sütunum var
 ancak içerisinde rakamda olsa "0001","0002" gibi kodlar tutmam gerekiyor

1. Bu alanı INT alan tanımlayıp Zerofill yaparsam Client programlarda aldığım raporlarda ilk sıfırları göremiyorum

2. Bu alanı Varchar tanımlarsam 0005 ile 0004 arası kayıtları göster diyemiyeceğim
( BETWEEN veya küçüktür-Büyüktür ile aralık alamıycam )

Nasıl yapmalıyım ?

Kolay Gelsin