Re: [Linux-programlama] http server

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Fri 19 May 2006 - 11:26:33 GMT

Mehmet Duran wrote:
> Sevgili Atif Bey;
>
> Gercekten cok ilham verici bir konusma yapmissiniz. Lakin bunlardan daha
> onemli konular da var hayatta.
> Kac kisi baglanicak bu web server'a? Kim ne yapicak? Yarin obur gun bir
> betik dili kullanmak (cgi) gerekse ne olucak?
> Sami Bey bunu kisisel zevkleri icin, deneme mahiyetinde mi yazicak? yoksa
> bir yerde mi kullanacak?
> Kullanilacak bir seyse, bunun duzgun yazildigindan nasil emin
> olabileceksiniz? Ve de ne kadar vaktinizi alcak?
>
> Eger eglence icin yazacaksaniz (hani Linus misali, ozgur yazilima ilham
> [...]
arkadaşın zevk olsun veya biryerlerinden başlıyayım dediğini düşünerek
ve gözü korkmasın anlamında yazmıştım.
maksatım işi hafife almak değildi ve de olamazda... benim nazarımda
printf("merhaba dünya"); bile büyük ehemmiyete haiz.
zira bir işe başlamak işin yarısı eder anlayışını benimsiyorum.neyse laf
kalabalığı yapmıyayım daha fazla.
herkese kolay gelsin....