[Linux-programlama] deb kaynak kodda degisiklik yapmak.

From: Mehmet Aksoy (mehmet_aksoy12@hotmail.com)
Date: Tue 09 May 2006 - 13:42:24 GMT

Merhaba ,

Redhat tabanli sistemlerde src.rpm paketini indirip spec dosyasinda
yaptigimiz degisikliklerle sistemi istedigimiz gibi duzenleyip
derleyebiliyorduk.Debian paketlerinde bu islem icin hangi dosya kullaniyor
yada bu islemin isleyisi hakkinda bilgisi olan arkadaslar yardimci
olabilirler mi ?
Żnternette arastirdim fakat anlasilir bi kaynak bulamadim.

Saygilarimla ...