Re: [Linux-programlama] sendmail

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 16 Mar 2006 - 12:39:32 EET

> sendmail de mail alama islemini halledebilmek icin hangi ayarlari
> yapmak gerekir?
> Domain yonlendirilmesi yapildi dns ayarlarida yapildi

Merhabalar,

1. Bu konunun dogru yeri, linux-sunucu'dur. Bundna sonra tartismayi
orada surdurmek lazim.

2. bir MTA'nin ayari birazcik karmasik ve ozen ister. Dagitimla gelen,
ne kadar uygun, ona bagli olarak kolay yada zor olabilir.
Yani sadece bir doamin'a ait mailleri kabul etmesi ile isler
bitmeyebilir.

3. sendmail ozelinde Cw, local-host-names 'i kullanabaişlirsiniz.
Epeydir sendmail konfigurasyonu yapmadim, (postfix kullaniyorum )
Virtual domain olmasina bagli, access, relay gibi boyutlara da ozen
gostermek gerekir.
Kolay gelsin

Mustafa Akgul