[Linux-programlama] php ile barkod yazdirmak nasil?

From: hüseyin özbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Thu 16 Mar 2006 - 12:29:35 EET

Merhaba
php ile 10 haneli internet magazasinin siparis numarasini kargo etiketlerinin uzerine barkod olarak yazdirmak istiyorum. 3 of 9 barkodunun fontunu buldum, guzel guzel php ile kargo etiketinin uzerine yazdirdim ama barkod okuyucum okumadi. Excel de Cod 128 i basinca okuyabiliyorum USB portuna takilan basit bir barkod okuyucusu ile.

Elinizde Code 39 yada Code 128 barkod fontu varmi acaba?

Eger font bulamaz isem php ile 10 haneli bir siparis numarasini nasil Cod 128 ile barkod olarak yazdirabilirim?

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey
Evkur Bilgi Islem
http://www.evkuronline.com