[Linux-programlama] Nasıl:İyi Programlama Yapmak?

From: BuÄŸrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Sat 24 Jun 2006 - 17:20:23 GMT

-*- Coding:Utf8 -*-

Selam arkadaÅŸlar,

Merakımı mazur görün. Ben daha yeni yeni programcılığa atıldığım için bazı
şeyleri yapamayınca, halbuki normal seviye programcının rahat yapabileceği
şeyler, endişeleniyorum. O yüzden nasıl iyi bir programcı olunur, nasıl iyi
kod kodlanır öğrenmek istiyor ve sizlere soruyorum.

- Ne yapmalı?
-- Kodlamaya başlamadan önce tasarım mı yapmalı? (Gerçi tasarım nasıl
yapılır bilmiyorum:))
-- Rastgele mi yazmalı?
-- Sürekli yardım mı istemeli?

Ne yapmalı? Nasıl düşünmeli?