Re: [Linux-programlama] Pda programlama

From: Çağlar AKYÜZ (caglar@bilkon-kontrol.com.tr)
Date: Wed 19 Jul 2006 - 13:29:21 GMT

Serdar Güler yazmış:
> İyi günler,
>
> Pda ler için bir uygulama geliştirmek istiyorum. Platform seçimi
> yapmak için biraz araştırma yaptım. Aşağıdaki bilgileri sistemler en
> uygun gibi geldi bana. Bu konuda daha önce çalışmaları olan
> birilerinden öneri almak isterim.
Evet bu konuda daha önce çalışma yapmış birileri bilgilerini paylaşırsa
gerçekten çok iyi olur. Ben de bu tarz bir proje yapmaya hazırlanıyorum.
QT embedded'i ben de inceledim. Yaygın olarak kullanılmakta olduğunu
gördüm. Alternatıf olarak OPIE var bir de sanırım.

Bunlara ek olarak MONO PROJECT ise çok ilgi çekici ve gelecek vaad eden
bir framework. Hem Win32 hem de linux kodu üretebilmesi büyük avantaj.

Ben henüz bunlardan hiç birisini kullanmış/değerlendirmiş değilim.
Kullanan arkadaşların yorumları bize ışık tutabilir.