[Linux-programlama] Client tarafinda program calistirmak

From: Zekeriye Bozkurt (zekeriye@hotmail.com)
Date: Wed 12 Jul 2006 - 06:56:06 GMT

php ile yapilan bir proje var ve bu projenin bir yerine benim
kullanıcının kendi bilgisayarinda yuklu olan programlardan
birini calistirmam gerekir. Arastirmalarim da exec komutu ve benzeri
komutları buldum ancak bunlar hep server tarafinda olan programi server
da calistiriyor. Benim ise; web server daki degil kullanicinin kendi
bilgisayarindaki bir programi calistirmam gerek. bunu nasil yapabiliriz?
Bunun icin bir javascript vs var mıdır ?

Tesekkürler

Zekeriye Bozkurt