Re: [Linux-programlama] JSP ile baglantı

From: Umut Karabudak (ukarabudak@gmail.com)
Date: Fri 29 Dec 2006 - 06:40:37 GMT

Selamlar,
Connection sınıfı üzerinden işlem yapmak, bağlantıların açık kalması, her
seferinde bağlantı gibi birçok sıkıntıyı beraberinde getirir. MVC
Pattern'ini [1] uygulamanızı öneririm. Ya da JSTL'in sql eklentisini [2]
kullanmanızı.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Model-view-controller#Java
[2] http://java.sun.com/products/jsp/jstl/

On 12/28/06, Ali Dereli <derelinux@gmail.com> wrote:

> Merhaba;
>
> JSP ile uygulama geliştiriyorum.
> Uygulamada Connection degiskenini JSP sayfasında olusturup kullandıgımda
> hiç bir sorun yasamıyordum.
> Kolaylık olması için Connection degiskeni döndüren bi sınıf olusturup, bu
> sınıftan türettigim nesneyi kullanmayı denedim.
> Sayfa ilk calıstıgında sorun yoktu. Ama 2. calışmasında sql de sorun
> cıkıyordu. Veritabanım PostgreSQL oldugu için PostgreSQL listesine sorunumu
> yazdım. Gelen cevap sorunun PostgreSQL'den degil Java'dan kaynaklandıgı ve
> [...]

Umut Karabudak
"Do, or do not. There is no 'try.'"
  --  Jedi Master Yoda