[Linux-programlama] JSP ile baglantı

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Thu 28 Dec 2006 - 21:17:42 GMT

Merhaba;

JSP ile uygulama geliştiriyorum.
Uygulamada Connection degiskenini JSP sayfasında olusturup kullandıgımda hiç
bir sorun yasamıyordum.
Kolaylık olması için Connection degiskeni döndüren bi sınıf olusturup, bu
sınıftan türettigim nesneyi kullanmayı denedim.
Sayfa ilk calıstıgında sorun yoktu. Ama 2. calışmasında sql de sorun
cıkıyordu. Veritabanım PostgreSQL oldugu için PostgreSQL listesine sorunumu
yazdım. Gelen cevap sorunun PostgreSQL'den degil Java'dan kaynaklandıgı ve
Connection degişkenini sürekli yenilemem gerektigi yönündeydi. (ki denedim
oldu).
Olayı MySQL ilede denedim. Netice aynı.
PostgreSQL hata mesajı: "Backend'e gönderirken bir I/O hatası oluştu."
MySQL hata Mesajı: "
com.mysql.jdbc.exceptions.MySQLNonTransientConnectionException: No
operations allowed after connection closed"

Bana yanlıs bişeyler varmış gibi geliyor. Yeni calısmaya baslıyan bi sayfada
Connection degişkeni nasıl kapalı olur. Sınıf kullanınca kapanıyorda sayfaya
gömülü olunca neden olmuyor? vb.
Bu tarz bi sorunu daha önce yaşayanlar nasıl bi çözüm uygulamaktadır?

Fikirleri bekliyorum.
Saygılar.