Re: [Linux-programlama] mono sorunu

From: Bugra Cakir (bugracakir@gmail.com)
Date: Tue 25 Oct 2005 - 21:11:00 EEST

Mono'da benim bildigim .NET'in ECMA daki standardi icinde bulunan tum
kutuphaneler var.
Ancak Microsoft'un ekledigi Studio.NET deki kutuphaneler olmayabilir,
bazılar olabilir ama.
Ornegin Windows Forms Mono icin kodlandi. Yani Forms ile yazdıgimiz
uygulamalar var.
Denemek ve gormek yapmamiz gereken bu galiba :)

25.10.2005 tarihinde Serdar Karacay <csharp221@gmail.com> yazmış: