Re: [Linux-programlama] Task Manager

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 31 May 2005 - 16:58:19 EEST

Selamlar..

Eğer uygulamayı siz yazıyorsanız, neden bunu cron'la sürüyorsunuz ki?

Herhangi bir uygulama içinden bu olay halledilebilir:

#!/bin/bash

bilgiyi_topla() {
}

while /bin/true; do
   bilgiyi_topla
   sleep 10
done

Gibi bir şeyle bash vs. içinde bile rahatça yapılır. Bu CRON yönteminden
daha makul olacaktır.

Saygı ve sevgiler..