Re: [Linux-programlama] Tanitim: ITU Bilisim Enstitusu - Enformasyon Sistemlerinin Tasarimi ve Yonetimi TYL

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 18 May 2005 - 16:47:35 EEST

Merhaba,

Size daha önce de bu listeleri bu amaçla kullanmamanızı rica eden
e-postalar gönderdiğimi anımsıyorum.

Genelde liste önünde uyarı yapmamaya gayret ediyoruz ama bu sefer de uyarı
yapmıyormuşuz gibi algılanıyor.

"Lütfen" bunu tekrarlamayın. Aksi taktirde LKD liste yönetimi bunun için
bir önlem alacaktır.

Saygılar,

LKD E-Posta Liste Yönetimi adına,
Devrim Gündüz

On Wed, 18 May 2005 ustundag@be.itu.edu.tr wrote:

> Merhaba ;
> Bilişim alanında Yüksek Lisans düşünenler ve açık işletim sistemleri
> konusunda uzmanlaşmak isteyen arkadaşlar için aşağıda tanıtımı ve
> linki bulunan programa göz atmanızı tavsiye etmek istedim.
>
> Başvurular 30 Mayıs - 3 Haziran tarihleri arasında yapılacaktır.
>
> Enformasyon Sistemlerinin Tasarımı ve Yönetimi tezsiz yüksek lisans
> programı "Açık Kaynak Kodlu" işletim sistemleri üzerine kurulmuştur.
> Programın sağlayacağı katkılar şu şekilde özetlenebilir:
>
> --Meslekleri yanısıra enformasyon sistemlerine alışık ve bir ölçüde
> [...]

- --
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr
http://www.tdmsoft.com.tr http://www.gunduz.org