[Linux-programlama] Tanitim: ITU Bilisim Enstitusu - Enformasyon Sistemlerinin Tasarimi ve Yonetimi TYL

From: ustundag@be.itu.edu.tr
Date: Wed 18 May 2005 - 16:45:37 EEST

Merhaba ;
Bilişim alanında Yüksek Lisans düşünenler ve açık işletim sistemleri
konusunda uzmanlaşmak isteyen arkadaşlar için aşağıda tanıtımı ve
linki bulunan programa göz atmanızı tavsiye etmek istedim.

Başvurular 30 Mayıs - 3 Haziran tarihleri arasında yapılacaktır.

Enformasyon Sistemlerinin Tasarımı ve Yönetimi tezsiz yüksek lisans
programı "Açık Kaynak Kodlu" işletim sistemleri üzerine kurulmuştur.
Programın sağlayacağı katkılar şu şekilde özetlenebilir:

--Meslekleri yanısıra enformasyon sistemlerine alışık ve bir ölçüde
egemen uzmanlar yetiştirmek;
--Veritabanı tasarım ve yönetiminde bir ölçüde uzmanlaşmış ve kendi
kendine uzmanlık düzeyini arttırmayı öğrenmiş bireyler yetiştirmek;
--Açık İşletim sistemi olarak Linux'a dolayısıyla Unix'e alışık ve de
onunla barışık, uzmanlaşmış ve de uzmanlaşmayı sürdürebilen bireyler
yetiştirmek;
--Sanaldoku araç ve gereçlerini kullanmaya alışık, uzmanlaşmış ve
uzmanlaşabilen, ve de sanaldoku yöresi tasarlayabilen ya da
programlayıp yönetebilen bireyler yetiştirmek;
--Bilgisayar ağlarının araç ve gereçlerini kullanmaya alışık, bir
ölçüde uzmanlaşmış ve uzmanlaşabilen ve de bilgisayar ağı yönetebilen
bireyler yetiştirmek
--Belki de en önemlisi, bilişim ile ilgili olan üst düzeyde
uzmanlaştırılmış yönetici nitelikli bireyler yetiştirerek bu konuda
öncelikle ülkemizin eleman açığının kapatılmasına katkıda bulunmak.

Ayrıntılar için

est-bilgi@be.itu.edu.tr
http://www.be.itu.edu.tr/lisansustu/est

Elif USTUNDAG