[Linux-programlama] (konu yok)

From: HUDUNI HIDO DIDO (firelike@gmail.com)
Date: Mon 09 May 2005 - 10:24:30 EEST

merhabalar benim bir sorunum var umarım yardımcı olursunuz. sistemim win2000.

ben windows da kullanabilmek için postgresql 8.0 sitesinden indirdim,
pgadmin3 de indirdim. ama bir türlü çalışmıyor.

-----------------------
http://www.tdmsoft.com/tr/belgeler/PostgreSQL-Win32-Kurulumu-NicolaiTufar-05082004.pdf
 bu adresten yararlandım.
--------------------------------

- kurarken illa postgresql adında bir kullanıcı tanıtmalımıyız o
kullanıcı ile girip kurduktan sonra eski kullanıcı adıyla devam etsek
sorun çözülecekmi?

- hadi kurduk diyelim data diye bir dizin çıkmıyor. data oluşturduk diyelim
çalışacakmı

şimdi asıl sorun

5432 hatası

pg_hba.conf
dosyasında ayar değiştirin diyorlar onuda yapalım diyoruz makinedeki
dosya adı farklı pg_hba.conf.sample. biz o isimde data dizininde
oluşturup içerisine gerekenleri yazsak olurmu ne olur yardım ediniz
her şey için teşekkürler.

-----conf dosyasının içi------------------------------------------
The file F:\PostgreSQL\8.0.0-beta4\data\pg_hba.conf contain :
# TYPE DATABASE USER CIDR-ADDRESS METHOD
local all all md5
# IPv4 local connections:
host all all 127.0.0.1/32 md5
host all all 192.168.0.0/24 md5