Re: [Linux-programlama] Dosya sistemi mi, yoksa veritabanı mı?

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 07 May 2005 - 15:04:20 EEST

Daha uzman gorusler elbette gelecektir, ancak ben fikrimi belirteyim...
 Siz zaten pek cok + ve - durumu belirtmissiniz. Ne zaman veritabani
secilmeli sorusunun cevabi aranirken bu ozellikleri ne derecede
kullanacaginiza ve karsiliginda kaybettiklerinize degip degmedigi
sorusunun cevabina bakmak gerek.
 Biraz deginmissiniz ama veri kurtarma acisindan bakmak
belki faydali olabilir bir de. Genelde filesystem icin
verikurtarma araclari daha fazla ve daha etkili.
Ama veritabani icin verikurtarma araclarinda
kullandiginiz veritabanina bagli olarak o kadar cok
alternatif bulamayabilirsiniz.
 Bir de, belki konuyla alakasiz ama RAW partition kullanabilen
veritabanlari var bildigim kadariyla. Bu da performansla ilgili
kayiplarda bir miktar azalma saglayabilir belki...