Re: [Linux-programlama] Java kitabi tavsiye..

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Thu 05 May 2005 - 14:48:05 EEST

Merhaba,

> Merhaba! Sizlerden java icin kitap tavsiyesi almak
> istiyorum.Elime birkac kitap gecti ama bu kitaplar
> javayi bir programlama dili olarak en basindan
> itibaren ele aliyorlar.Ben java nin c++ dan farkli
> ozelliklerini ele alan bir kitap istiyorum.Boyle bir
> kitap mevcut mu?(e-book da olabilir)
>
> Tesekkurler

Aradiginiz nitelige uygun oldugundan emin degilim,
ama asagidaki adreslerde kapsamli ve oldukca
guzel hazirlanmis bir kaynak var :
(Gecenlerde bu listelerde gecmisti)

http://www.kodcu.com/kodcu/
http://www.kodcu.com/kodcu/kitap.html PDF 'leri

Kolay gelsin...

Yahoo! Mail
Stay connected, organized, and protected. Take the tour:
http://tour.mail.yahoo.com/mailtour.html