Re: [Linux-programlama] Özgür Veritabanları ile Data Mining (veri madenciliği) ?

From: Okan Çetin (okancetin@gmail.com)
Date: Wed 27 Jul 2005 - 19:52:23 EEST

On 7/27/05, Mustafa Karakaplan <mkarakaplan@inonu.edu.tr> wrote:
> Bir parametre ile diger bir parametre arasinda lineer veya lineer olmayan
> korelasyon kurmak, iki grup sonuc arasinda uyumluluk testleri yapmak, Bir parametrenin
> diger parametrelere bagimligini bulmak gibi seyler istiyorlar biraz daha ileri
> asamalarda. Bilisimci olarak hangi asamaya kadar isin icine girmek istemenize bagli.

İşte görmek istediğim şey tam bu, sizin daha ileri aşamada istiyor
dedikleriniz. Benden Ms SQL 2005 incelememi, bunun içinde gerekli
araçların olduğu söylendi. Baktım, genel ismi Analiz Servisi olan bir
araç deposu var. Bu araçların kullandığı yaklaşık 7 tane de algoritma
var. Ben bu işi MySQL ya da PostgreSQL kullanarak yapmak için ufak bi
araştırma yaptığımda MySQL için DAT-A isminde bir araç olduğunu buldum
fakat bunu indiremedim, çünkü kendi sitesinde sourceforge de olduğu
yazılı fakat yok. Neyse, araştırmaya devam ediyorum. Yanıtlarınız için
teşekkürler.